سفارش تبلیغ
صبا ویژن
دانش تا با بردباری همراه نگردد، نتیجه ندهد . [امام علی علیه السلام]

http://www.persiantemplates.com/">

52- خلوت گزیده خیال - نوای دل
خانه | ارتباط | مدیریت |بازدید امروز:10

نوای دل :: 85/4/23:: 7:45 عصر

آدینه شب، در راه رسیدن است و باز تو نیامدی ای ماه من! ستاره ها محزون و بی قرار در آستانه شکفتنند، تا سایه ای از روشنایی تو را بر پرده آسمان شبم، تصویر کنند. من در کومه ی خویش نظاره گر جاری شدن شبم که با تمام عظمت و سکوت خلوت گونه اش، به مقابلم رسیده است.

ای خلوت گزیده در خیال من!

راه خانه ات را از کدامین ستاره باید سراغ بگیرم؟ با کدامین نسیم می توانم به سوی کوی تو بدوم؟ از کدامین پنجره تو را خواهم دید؟ به من بگو کدامین آیینه از تو می گوید و از حضور پر از عطر یاس ات دلشاد می سراید؟!

شب رسید! ولی من هنوز امید آمدنت را دارم! من روی قلبم شعری برای تو نوشتم. شعری که در یک شب مهتابی از شباویزها آموختم. دقایقی دیگر شاپرکها هم مهمان خانه ما خواهند بود! آنها هم به انتظار رسیدنت شبها را تا به صبح سر می کنند. سلام تک تک پروانه ها بر تو باد که روشنایی را بر من هدیه کردی و درود همه گلها بر تو باد که از همه شکوفه ها زیباتری.


موضوعات یادداشت

کسی که برای برآوردن حاجت برادر مومن خود کوشش کند مانند این است که نه هزار سال خدا را عبادت کرده باشد در حالی که روزها را به روزه داری و شب ها را به زنده داری بگذراند.

:: RSS ::
::موضوعات وبلاگ::
::تعداد کل بازدیدها::

105759

::آشنایی بیشتر::

درباره صاحب وبلاگ

::جستجوی وبلاگ::
:جستجو

با سرعتی بی‏نظیر و باورنکردنی
متن یادداشت‏ها و پیام‏ها را بکاوید!

::لوگوی من::
52- خلوت گزیده خیال - نوای دل
::لوگوی دوستان::

::لینک دوستان::
در سایه آفتاب
دلتنگیهای دل
نجوا
نوای دل
::آرشیو::

گفتند: چهل شب حیاط خانه ات را آب و جارو کن، شب چهلمین، خضر خواهد آمد. چهل سال خانه ام را رُفتم و رُوبیدم ولی خضر نیامد، زیرا فراموش کرده بودم حیاط خانه دلم را هم جارو کنم. با خود عهد کردم چهل شب حیاط خلوت دلم را پاک کنم، حتی یک شب هم نتوانستم.