سفارش تبلیغ
صبا ویژن
آنکه در دین خدا تفقّه کند، خداوند همّ وغمش را کفایت می کند و از جایی که به فکرش نمی رسد روزیش دهد . [پیامبر خدا صلی الله علیه و آله]

http://www.persiantemplates.com/">

13- الغدیر - نوای دل
خانه | ارتباط | مدیریت |بازدید امروز:15

نوای دل :: 84/10/29:: 7:0 عصر

مولای من! روز غدیر مبارک.

آسمان را می ستایم که ابرهایش را زیرانداز گامهایت می سازد. درختان را دوست می دارم که شاخه هایشان، نسیم محبت را با یاد تو معطر و متبرک می کنند. آب را می پسندم که روان می شود تا غبار را از قدوم مبارکت برگیرد. باد را می نوشم که یاد روح نواز کوی تو را هدیه مشامم می کند. انتظار را مقدس می شمارم از آن که هر آدینه، چشم به راه و گام تو، به انتظار می نشینم و به امید محبت هایت، سفره دلم را می گشایم و به امید نوازش نگاهت، همچنان منتظر می مانم. یا مولا!

***

در سحرگاهان امروز (1384/10/29) بعد از نماز صبح، خواب عجیبی دیدم. در عالم رویا پسرکی بازیگوش نشانم دادند که آرام و قرار نداشت و کسی در خواب به من گفت: قرار بود این، پسر تو باشد ولی چون خیلی منظم هستی و نمی توانستی با او کنار بیایی خداوند دختری به تو عنایت کرد و آنگاه دخترکی حدود چهار پنج ساله نشانم دادند. بعد به من گفتند که خداوند به جای آن پسر، نوه ایی به تو عنایت خواهد کرد و باز پسرکی حدود چهار پنج ساله نشانم دادند که نوه ی من بود! از خواب بیدار شدم و اولین کلمه ایی که به ذهنم رسید، علی بود. امروز روزی است که امت اسلامی با بیعتش اقرار به ولایت تو کرد، امت اسلامی را دریاب ؛ یا علی(ع)!


موضوعات یادداشت

کسی که برای برآوردن حاجت برادر مومن خود کوشش کند مانند این است که نه هزار سال خدا را عبادت کرده باشد در حالی که روزها را به روزه داری و شب ها را به زنده داری بگذراند.

:: RSS ::
::موضوعات وبلاگ::
::تعداد کل بازدیدها::

105764

::آشنایی بیشتر::

درباره صاحب وبلاگ

::جستجوی وبلاگ::
:جستجو

با سرعتی بی‏نظیر و باورنکردنی
متن یادداشت‏ها و پیام‏ها را بکاوید!

::لوگوی من::
13- الغدیر - نوای دل
::لوگوی دوستان::

::لینک دوستان::
در سایه آفتاب
دلتنگیهای دل
نجوا
نوای دل
::آرشیو::

گفتند: چهل شب حیاط خانه ات را آب و جارو کن، شب چهلمین، خضر خواهد آمد. چهل سال خانه ام را رُفتم و رُوبیدم ولی خضر نیامد، زیرا فراموش کرده بودم حیاط خانه دلم را هم جارو کنم. با خود عهد کردم چهل شب حیاط خلوت دلم را پاک کنم، حتی یک شب هم نتوانستم.