سفارش تبلیغ
صبا ویژن
[ و از او پرسیدند بهترین شاعران کیست ؟ فرمود : ] شاعران در میدانى نتاخته‏اند که آن را نهایتى بود و خط پایانش شناخته شود ، و اگر در این باره داورى کردن باید پادشاه گمراه را این لقب شاید ( امرء القیس مقصود اوست . ) [نهج البلاغه]

http://www.persiantemplates.com/">

92- در زمان - نوای دل
خانه | ارتباط | مدیریت |بازدید امروز:12

نوای دل :: 86/1/17:: 10:2 عصر

در انحنای گوشه ایی از این اقیانوس بی کران ایستاده ام. چشمانم، رد مولا را از دامنه های سرخ غروب سراغ می گیرند.
به یاد می آورم کودکانی را که سکه های شوق خویش را؛ برای سلامتی امام؛ در قلک های آرزو ریخته اند. به یاد می آورم پیرمردانی را که در ماذنه های بلند، صدهاهزار تکبیر عشق را قامت بسته اند. به یاد می آورم پیر زنانی را که با دانه های صدق تسبیح شان، ایام غیبت شمرده اند. به یاد می آورم جوانانی را که از سجده های ممتدشان، خوشه های نور تلالو می کرده و قطرات باران، صورت های عاشقشان را جلا می داده است. روزه های مکرر دلدادگانی را به یاد می آورم که برای سلامتی امامشان زمزمه های بلند نیمه شبان سروده اند. قلم های رنگین عاشقانی را به یاد می آورم که عشق به امام خویش را با خون سرخ تفسیر کرده اندو به یاد می آورم هزاران هزار عاشق دلداده را که لحظه لحظه عمرشان فرج مولا را متجلی می ساخته و ترنم اندیشه هایشان سرشار از یاد دوست و عشق به مولا بوده است و من؛ من غافل؛ جز سرافکندگی چه چیزی برای ارائه دارم؟


موضوعات یادداشت

کسی که برای برآوردن حاجت برادر مومن خود کوشش کند مانند این است که نه هزار سال خدا را عبادت کرده باشد در حالی که روزها را به روزه داری و شب ها را به زنده داری بگذراند.

:: RSS ::
::موضوعات وبلاگ::
::تعداد کل بازدیدها::

105683

::آشنایی بیشتر::

درباره صاحب وبلاگ

::جستجوی وبلاگ::
:جستجو

با سرعتی بی‏نظیر و باورنکردنی
متن یادداشت‏ها و پیام‏ها را بکاوید!

::لوگوی من::
92- در زمان - نوای دل
::لوگوی دوستان::

::لینک دوستان::
در سایه آفتاب
دلتنگیهای دل
نجوا
نوای دل
::آرشیو::

گفتند: چهل شب حیاط خانه ات را آب و جارو کن، شب چهلمین، خضر خواهد آمد. چهل سال خانه ام را رُفتم و رُوبیدم ولی خضر نیامد، زیرا فراموش کرده بودم حیاط خانه دلم را هم جارو کنم. با خود عهد کردم چهل شب حیاط خلوت دلم را پاک کنم، حتی یک شب هم نتوانستم.