سفارش تبلیغ
صبا ویژن
آسمانها و زمین و فرشتگان و شب و روزبرای سه کس آمرزش می طلبند : دانشمندان و دانشجویان و سخاوتمندان [پیامبر خدا صلی الله علیه و آله]

http://www.persiantemplates.com/">

57- بغضی توام با امید - نوای دل
خانه | ارتباط | مدیریت |بازدید امروز:32

نوای دل :: 85/5/20:: 5:22 عصر

در این آخرین ساعت های غروب آدینه ، بغضی نفس گیر بر شیشه احساس می کوبد! غروب آدینه ایی دیگر در راه است. تنها و بی کس در میان جاده خیال ایستاده ای تا شاید صدای رهگذر آشنا؛ در میان تپش قلبت؛ طنین انداز شود و گرمی لهجه اش تو را از میان باغ خیال، به شرمگاه حضور بکشاند. با خود می اندیشی: "نه! هنوز فرصت باقی است."

ولی امروز هم صدای گرم او در کوچه باغ هایمان نپیچید. اما انتظار همچنان باقی است. حتی تپش تند قلبت هم، از شدت انتظار نمی کاهد. قلبت در انتظار شنیدن کلامی آسمانی است. کلامی که روزی به گوش خواهد رسید و گره گشای همه گره ها خواهد شد. کلامی که تو را از جاده پر پیچ و خم، به میانبر ساده و بی آلایش زندگی خواهد کشاند.

حالا لحظه ایی چشم بر هم بگذار و دلت را پرواز ده. بگذار گذار لحظات سپید و سیاه، داغی افکارت را با نجوای آرام ملکوتی آرامش دهد. زیرا که تو امید داری، امید ظهور رهگذر، امید شنیدن تپش لحظه های پرفروغ زندگی، امید برپایی حق و امید رسیدن موعود.


موضوعات یادداشت

کسی که برای برآوردن حاجت برادر مومن خود کوشش کند مانند این است که نه هزار سال خدا را عبادت کرده باشد در حالی که روزها را به روزه داری و شب ها را به زنده داری بگذراند.

:: RSS ::
::موضوعات وبلاگ::
::تعداد کل بازدیدها::

105781

::آشنایی بیشتر::

درباره صاحب وبلاگ

::جستجوی وبلاگ::
:جستجو

با سرعتی بی‏نظیر و باورنکردنی
متن یادداشت‏ها و پیام‏ها را بکاوید!

::لوگوی من::
57- بغضی توام با امید - نوای دل
::لوگوی دوستان::

::لینک دوستان::
در سایه آفتاب
دلتنگیهای دل
نجوا
نوای دل
::آرشیو::

گفتند: چهل شب حیاط خانه ات را آب و جارو کن، شب چهلمین، خضر خواهد آمد. چهل سال خانه ام را رُفتم و رُوبیدم ولی خضر نیامد، زیرا فراموش کرده بودم حیاط خانه دلم را هم جارو کنم. با خود عهد کردم چهل شب حیاط خلوت دلم را پاک کنم، حتی یک شب هم نتوانستم.