سفارش تبلیغ
صبا ویژن
اى پسر آدم اندوه روز نیامده‏ات را بر روز آمده‏ات میفزا که اگر فردا از عمر تو ماند ، خدا روزى تو را در آن رساند . [نهج البلاغه]

http://www.persiantemplates.com/">

54- دامنه های سرخ - نوای دل
خانه | ارتباط | مدیریت |بازدید امروز:12

نوای دل :: 85/4/30:: 6:38 عصر

ماه من!

جمعه ایی دیگر در حال پایان است. این بار امیدواری در چشمان دوستانت موج می زند. گویا خبرهایی است! گویا به تحقق وعده الهی نزدیک تر شده ایم! کاروانهایی که در شب سیر می کنند، داستانهایی از عشق ورزی دوستانتان را به ارمغان آورده اند. این بار ناله های عشق با آواهایی حزین، از دامنه های جبل عامل به گوش می رسد. دامنه های جبل عامل سرخ سرخ شده است! حالا سرخی رنگ آسمان، در شرق محسوس تر است. حالا غربیان هم نگران ظهور خورشید شرق اند!

من می دانم که تو می آیی، ولی صبرم کم است! حالا خیلی ها می دانند تو همانی که یهودا وعده داده است! تو همانی که مسیح تو را بشارت داده است. تو همانی! تو خواهی آمد...


موضوعات یادداشت

کسی که برای برآوردن حاجت برادر مومن خود کوشش کند مانند این است که نه هزار سال خدا را عبادت کرده باشد در حالی که روزها را به روزه داری و شب ها را به زنده داری بگذراند.

:: RSS ::
::موضوعات وبلاگ::
::تعداد کل بازدیدها::

105761

::آشنایی بیشتر::

درباره صاحب وبلاگ

::جستجوی وبلاگ::
:جستجو

با سرعتی بی‏نظیر و باورنکردنی
متن یادداشت‏ها و پیام‏ها را بکاوید!

::لوگوی من::
54- دامنه های سرخ - نوای دل
::لوگوی دوستان::

::لینک دوستان::
در سایه آفتاب
دلتنگیهای دل
نجوا
نوای دل
::آرشیو::

گفتند: چهل شب حیاط خانه ات را آب و جارو کن، شب چهلمین، خضر خواهد آمد. چهل سال خانه ام را رُفتم و رُوبیدم ولی خضر نیامد، زیرا فراموش کرده بودم حیاط خانه دلم را هم جارو کنم. با خود عهد کردم چهل شب حیاط خلوت دلم را پاک کنم، حتی یک شب هم نتوانستم.