سفارش تبلیغ
صبا ویژن
اوج دانش، قدرت تشخیص اخلاقی ونمایاندن پسندیده آن و ریشه کن کردن ناپسند آن است [امام علی علیه السلام]

http://www.persiantemplates.com/">

34- آزمونی با مهر دوست - نوای دل
خانه | ارتباط | مدیریت |بازدید امروز:8

نوای دل :: 85/1/25:: 2:59 عصر

ای مهربان ! ای دوست !

روزی که تو رفتی آسمان گریست و شمعدانی های خاطرات همه پرپر شد! شب چشمانم، در انتظار روز روشنی است که تو باز آیی و بالیدنم را سرآغازی تازه بخشی. با نوشیدن هر قطره از آبشار جاریت نگاهم به سراپرده امید کشانده می شود تا شاید محبتی ازحضور تو را دریابد.

گویند که عاشق ، عاشق همه عالم باشد ! من بعد از تو تمام درهای جهان به روی دل بسته ام تا مهر تو از سینه ام برون نرود و تا آمدنت هیچ دری نخواهم گشود! چه جسورانه خیالی است بوسه بر نرگس نگاهت.

ای دوست!

با مهر تو بود که زایشی نو آغاز کردم و به یاد مهر تو این افکار را به سرای قلم کشاندم. غیر تو، هیچ کس ندانست که با مهرت چه ها نگاشتم و چگونه نگاشتم. مهرورزی به دیگران را با مهر به تو، در آروینی سخت آزمودم و بی سرانجام، آن را در سکوتی مبهم، به امید بوسه بر نرگس نگاهت، به انتظار گذاردم.

 

 


موضوعات یادداشت

کسی که برای برآوردن حاجت برادر مومن خود کوشش کند مانند این است که نه هزار سال خدا را عبادت کرده باشد در حالی که روزها را به روزه داری و شب ها را به زنده داری بگذراند.

:: RSS ::
::موضوعات وبلاگ::
::تعداد کل بازدیدها::

105757

::آشنایی بیشتر::

درباره صاحب وبلاگ

::جستجوی وبلاگ::
:جستجو

با سرعتی بی‏نظیر و باورنکردنی
متن یادداشت‏ها و پیام‏ها را بکاوید!

::لوگوی من::
34- آزمونی با مهر دوست - نوای دل
::لوگوی دوستان::

::لینک دوستان::
در سایه آفتاب
دلتنگیهای دل
نجوا
نوای دل
::آرشیو::

گفتند: چهل شب حیاط خانه ات را آب و جارو کن، شب چهلمین، خضر خواهد آمد. چهل سال خانه ام را رُفتم و رُوبیدم ولی خضر نیامد، زیرا فراموش کرده بودم حیاط خانه دلم را هم جارو کنم. با خود عهد کردم چهل شب حیاط خلوت دلم را پاک کنم، حتی یک شب هم نتوانستم.