سفارش تبلیغ
صبا ویژن
هر یک از شما آینه برادرش است . اگر رنجی را در او ببیند، دورش می سازد. [امام علی علیه السلام]

http://www.persiantemplates.com/">

33- شاخه نور - نوای دل
خانه | ارتباط | مدیریت |بازدید امروز:7

نوای دل :: 85/1/23:: 9:49 صبح

سلام بر مولا و امام عصر

امروز وقتی وارد وبلاگ زیتون سبز شدم چه حالی به من دست داد؟! متن در آستان دوست رو اونجا دیدم. مولا جان! نمی دونم چرا هر چه بیشتر زمان می گذره بیشتر غرق این مجذوب آباد میشم. هر چه زمان بیشتر می گذره بیشتر غرق در گناه میشم. یادمه اون روزی که اون متن رو نوشتم، یه دوستی داشت به زیارت خانه خدا می رفت. در واقع اون متن، نامه من به اون دوست بود.

هنوز هم قبر مادرتون حضرت فاطمه در پشت دیوارهای بلند پوشالی متحجران حاکمان اونجا مخفیه! هنوز هم صدای دوستان تون از فاصله های مظلومیت به گوش می رسه. و هنوز هم زائران قبر مادرتون، توفان دل را صبورانه نهان می دارند... و هنوز هم شبنم اشکهایمان مخفیانه سرازیره!

خدایا به حق جده بزرگوار امام عصر حضرت فاطمه زهرا، به حق و احترام اون پنج بانوی بزرگواری که به خواب مادرم اومدند و در دوران کودکی منو از ناپاکی ها رهانیدند و به حق رسوال ا... اعظم، در ظهور امام مان تعجیل فرما و ما را مورد عنایت و توجه اون بزرگوار قرار بده و ما را از ناپاکی ها برهان.


موضوعات یادداشت

کسی که برای برآوردن حاجت برادر مومن خود کوشش کند مانند این است که نه هزار سال خدا را عبادت کرده باشد در حالی که روزها را به روزه داری و شب ها را به زنده داری بگذراند.

:: RSS ::
::موضوعات وبلاگ::
::تعداد کل بازدیدها::

105756

::آشنایی بیشتر::

درباره صاحب وبلاگ

::جستجوی وبلاگ::
:جستجو

با سرعتی بی‏نظیر و باورنکردنی
متن یادداشت‏ها و پیام‏ها را بکاوید!

::لوگوی من::
33- شاخه نور - نوای دل
::لوگوی دوستان::

::لینک دوستان::
در سایه آفتاب
دلتنگیهای دل
نجوا
نوای دل
::آرشیو::

گفتند: چهل شب حیاط خانه ات را آب و جارو کن، شب چهلمین، خضر خواهد آمد. چهل سال خانه ام را رُفتم و رُوبیدم ولی خضر نیامد، زیرا فراموش کرده بودم حیاط خانه دلم را هم جارو کنم. با خود عهد کردم چهل شب حیاط خلوت دلم را پاک کنم، حتی یک شب هم نتوانستم.