سفارش تبلیغ
صبا ویژن
هرکه بر برادرانْ بزرگی فروشد، هیچ انسانی با او صمیمی نخواهد شد . [امام علی علیه السلام]

http://www.persiantemplates.com/">

32- سلام بر سامرا - نوای دل
خانه | ارتباط | مدیریت |بازدید امروز:18

نوای دل :: 85/1/18:: 3:18 عصر

امروز سامرا در عمق سکوت، لحظاتی اندوهبار دارد. به دنبال حادثه ای تلخ، سالگرد شهادت امام تفاوتی دیگر دارد. هنوز سنگدلان شقاوت پیشه به بارگاه امام رفت و آمد دارند! گویا سامرا آبستن حوادثی است؟

 مولای من!

نمی دانم شیعانت تا کی در انتظار خواهند بود؟ و سامرا تا کی در انتظار خواهد ماند؟ آن روز سامرا شاهد شهادت ابر مردی بود که در طول عمر با برکتش زندانی کوته فکرانی بود که با تصور وهم آلود خویش گمان می بردند، توان نابودی سلاله رحمت و نبوت را دارند! و امروز باز در تکرار همان تاریخ، سامرا ناظر ناآگاهی جاهلان عصر خویش و تنگ نظری حاکمان جباری است که زعم خویش، سلطه بر آنجا را در مغزهای شومشان می پروراند. هنوز سامرا در نهایت مظلومیت، تاثیر این تیرهای زهر آگین را بر پیکر خویش به نظاره نشسته است. دریغا!

سالروز شهادت امام عسگری (ع) بر فرزند خلف ایشان، امام منتظران تسلیت باد.


موضوعات یادداشت

کسی که برای برآوردن حاجت برادر مومن خود کوشش کند مانند این است که نه هزار سال خدا را عبادت کرده باشد در حالی که روزها را به روزه داری و شب ها را به زنده داری بگذراند.

:: RSS ::
::موضوعات وبلاگ::
::تعداد کل بازدیدها::

105767

::آشنایی بیشتر::

درباره صاحب وبلاگ

::جستجوی وبلاگ::
:جستجو

با سرعتی بی‏نظیر و باورنکردنی
متن یادداشت‏ها و پیام‏ها را بکاوید!

::لوگوی من::
32- سلام بر سامرا - نوای دل
::لوگوی دوستان::

::لینک دوستان::
در سایه آفتاب
دلتنگیهای دل
نجوا
نوای دل
::آرشیو::

گفتند: چهل شب حیاط خانه ات را آب و جارو کن، شب چهلمین، خضر خواهد آمد. چهل سال خانه ام را رُفتم و رُوبیدم ولی خضر نیامد، زیرا فراموش کرده بودم حیاط خانه دلم را هم جارو کنم. با خود عهد کردم چهل شب حیاط خلوت دلم را پاک کنم، حتی یک شب هم نتوانستم.