سفارش تبلیغ
صبا ویژن
شکیبایى دو گونه است : شکیبایى بر آنچه خوش نمى‏شمارى و شکیبایى از آنچه آن را دوست مى‏دارى . [نهج البلاغه]

http://www.persiantemplates.com/">

30- سلام بر امام رضا - نوای دل
خانه | ارتباط | مدیریت |بازدید امروز:8

نوای دل :: 85/1/10:: 11:42 صبح

امروز همه دلهای مسلمونا به طرف مشهده. خیلی دلم برا امام رضا تنگ شده، خیلی دوست داشتم امروز تو حرم بودم. خوش به حالتون زوار امام رضا، که الان تو حرم هستین و دارین با امامتون راز و نیاز می کنین. خوش به حالتون همشهری های امام رضا، که هر موقع دلتون تنگ میشه خیلی راحت میرین پیشش و اونجا دعا می خونین. قدر خودوتون رو بدونین.

امروز هر کی تو حرم دعا کنه دعاهاش مستجاب میشه. همیشه خدا به اونجا نظر خاصی داره، چه رسه به امروز . امروز همه دلشاشون رو بردن مشهد، پیش امام رضا. امروز همه امامان هم نظر خاصی به اونجا دارن. امروز حتما امام زمان هم میاد مشهد. خوش به حالتون حرم نشینا که امام زمان هم پیش شماست. هر چی خواستین بی واسطه و راحت می تونین بهش بگین. امروز خیلی هاتون امام زمان رو اونجا خواهید دید. شماها از نزدیک می تونین به امام زمان تسلیت بگین.

آقا! تسلیت شیعیانت رو بپذیر.

همه به امام رضا می گن امام غریب ، آخه اون تو عراق و پیش خونواده اش نیست، اون دور از خونواده اشه، اون همیشه غریبه. می خواستم بگم امام رضا! منم غریبم...

 


موضوعات یادداشت

کسی که برای برآوردن حاجت برادر مومن خود کوشش کند مانند این است که نه هزار سال خدا را عبادت کرده باشد در حالی که روزها را به روزه داری و شب ها را به زنده داری بگذراند.

:: RSS ::
::موضوعات وبلاگ::
::تعداد کل بازدیدها::

105757

::آشنایی بیشتر::

درباره صاحب وبلاگ

::جستجوی وبلاگ::
:جستجو

با سرعتی بی‏نظیر و باورنکردنی
متن یادداشت‏ها و پیام‏ها را بکاوید!

::لوگوی من::
30- سلام بر امام رضا - نوای دل
::لوگوی دوستان::

::لینک دوستان::
در سایه آفتاب
دلتنگیهای دل
نجوا
نوای دل
::آرشیو::

گفتند: چهل شب حیاط خانه ات را آب و جارو کن، شب چهلمین، خضر خواهد آمد. چهل سال خانه ام را رُفتم و رُوبیدم ولی خضر نیامد، زیرا فراموش کرده بودم حیاط خانه دلم را هم جارو کنم. با خود عهد کردم چهل شب حیاط خلوت دلم را پاک کنم، حتی یک شب هم نتوانستم.