سفارش تبلیغ
صبا ویژن
آنکه در دین خدا تفقّه کند، خداوند همّ و غمش را کفایت می کند و از آنجاکه به حساب نمی آورد، روزیش دهد . [پیامبر خدا صلی الله علیه و آله]

http://www.persiantemplates.com/">

29- بهار طبیعت و زمستان بی دوست - نوای دل
خانه | ارتباط | مدیریت |بازدید امروز:10

نوای دل :: 85/1/4:: 9:18 عصر

سلام بر مولای عاشقان و یار مظلومان

سالی دیگر بی حضور مولا گذشت، که هر سالش بی حضور او، همچون قرنی است. شاید هم نه، که او همیشه حاضر است و چشم ناتوان ما را قدرت دیدار انوار خورشیدی اش نیست. ساعتی از غروب جمعه گذشته، اولین جمعه سال جدید، هنوز اربعین عزای حسینی، غم ها را در چهره دوستان مولا نمایان دارد.

بهار طبیعت، همیشه یک بارقه ی امیدی در دل شیعیان مولا می نگارد: همانگونه که بعد از زمستان سرد، گرمای خورشید، طبیعت را به حرکت در می آورد و زندگی را شور و جنبشی خاص می بخشد، تنها امید و باور شیعیان و شاید هر انسان متفکری نیز همین است که قطعا این زمستان سرد بی حضور دوست، سپری خواهد شد و سرانجام جوانه های انتظار به بار خواهد نشست و گرمای خورشید پرفروغ امام، جهان را به حرکت در خواهد آورد و ریشه ظلم و جور را خواهد خشکاند و زیبایی طبیعت را با شکوهی تازه تر و افزون تر به رخ بینندگان خواهد کشید و بهار را تعریفی تازه و بهاران را جلوه گری دیگر خواهد نمایاند.

مولا جان! بیا تا گرد هجران از رخ دوستانت زدوده و مظلومیت یارانت سپری شود و ترنم سبز بهار با حضورت شیرین گردد.

 


موضوعات یادداشت

کسی که برای برآوردن حاجت برادر مومن خود کوشش کند مانند این است که نه هزار سال خدا را عبادت کرده باشد در حالی که روزها را به روزه داری و شب ها را به زنده داری بگذراند.

:: RSS ::
::موضوعات وبلاگ::
::تعداد کل بازدیدها::

105759

::آشنایی بیشتر::

درباره صاحب وبلاگ

::جستجوی وبلاگ::
:جستجو

با سرعتی بی‏نظیر و باورنکردنی
متن یادداشت‏ها و پیام‏ها را بکاوید!

::لوگوی من::
29- بهار طبیعت و زمستان بی دوست - نوای دل
::لوگوی دوستان::

::لینک دوستان::
در سایه آفتاب
دلتنگیهای دل
نجوا
نوای دل
::آرشیو::

گفتند: چهل شب حیاط خانه ات را آب و جارو کن، شب چهلمین، خضر خواهد آمد. چهل سال خانه ام را رُفتم و رُوبیدم ولی خضر نیامد، زیرا فراموش کرده بودم حیاط خانه دلم را هم جارو کنم. با خود عهد کردم چهل شب حیاط خلوت دلم را پاک کنم، حتی یک شب هم نتوانستم.