سفارش تبلیغ
صبا ویژن
ما را حقى است اگر دادند بستانیم و گرنه ترک شتران سوار شویم و برانیم هر چند شبروى به درازا کشد . [ و این از سخنان لطیف و فصیح است و معنى آن این است که اگر حق ما را ندادند ما خوار خواهیم بود چنانکه ردیف شتر سوار بر سرین شتر نشیند ، چون بنده و اسیر و مانند آن . ] [نهج البلاغه]

http://www.persiantemplates.com/">

19- سلام بر حسین - نوای دل
خانه | ارتباط | مدیریت |بازدید امروز:31

نوای دل :: 84/11/21:: 8:48 عصر

سلام بر کسی که قتلش سبب برکت در دین بود، سلام بر کسی که هرگز از حق عدول نکرد، سلام بر کسی که صاحب اخلاق کریم بود، سلام بر کسی که هرگز زیر بار ذلت نرفت، سلام بر کسی که زیارت قبرش اجر نود حج و نود عمره پیامبر را دارد، سلام بر کسی که پیامبر از اوست و او از پیامبر است، سلام بر کسی که نامش بر درب بهشت و بر عرش الهی ثبت است.

سلام بر میوه بهشتی، سلام بر خامس اهل کساء، سلام بر فرزند بهترین پیامبران، سلام بر پسر سید مومنان، سلام بر سلاله هدایت، سلام بر فرزند تقوی، سلام بر مشعل هدایت و کشتی نجات، سلام بر رمز و روح و حقیقت کهعیص، سلام بر فجر، سلام بر زیتون، سلام بر مرجان اهل بیت، سلام بر ذبح عظیم، سلام بر صاحب درجه یقین، سلام بر صاحب مقام شفاعت، سلام بر پرچم هدایت، سلام بر سالار شهیدان و مظلومان، سلام بر دعوت کننده به حق، سلام بر عظیم السوابق، سلام بر نفس مطمئنه، سلام بر بهره عظیم رحمت الهی، سلام بر شفا دهنده، سلام بر باب حکمت الهی، سلام بر اقامه کننده نماز و آمر بالمعروف و ناهی عن المنکر، سلام بر مصلح دین، سلام بر نور، سلام بر ریسمان محکم حق، سلام بر سیمای کلام الهی، سلام بر دلیلی از خلقت آدم، سلام بر نجات دهنده فطرس، سلام بر مایه حیات قلب پیامبر،. سلام بر جوان بهشتی. سلام بر ریحانه رسول، سلام بر دانای هفتاد دو حرف از اسم اعظم، سلام بر شبیر، سلام برحسین.


موضوعات یادداشت

کسی که برای برآوردن حاجت برادر مومن خود کوشش کند مانند این است که نه هزار سال خدا را عبادت کرده باشد در حالی که روزها را به روزه داری و شب ها را به زنده داری بگذراند.

:: RSS ::
::موضوعات وبلاگ::
::تعداد کل بازدیدها::

105780

::آشنایی بیشتر::

درباره صاحب وبلاگ

::جستجوی وبلاگ::
:جستجو

با سرعتی بی‏نظیر و باورنکردنی
متن یادداشت‏ها و پیام‏ها را بکاوید!

::لوگوی من::
19- سلام بر حسین - نوای دل
::لوگوی دوستان::

::لینک دوستان::
در سایه آفتاب
دلتنگیهای دل
نجوا
نوای دل
::آرشیو::

گفتند: چهل شب حیاط خانه ات را آب و جارو کن، شب چهلمین، خضر خواهد آمد. چهل سال خانه ام را رُفتم و رُوبیدم ولی خضر نیامد، زیرا فراموش کرده بودم حیاط خانه دلم را هم جارو کنم. با خود عهد کردم چهل شب حیاط خلوت دلم را پاک کنم، حتی یک شب هم نتوانستم.